Faces of Children
Een man wiens vrouw is overleden hertrouwt, en zijn nieuwe vrouw heeft zelf een dochter uit een eerder huwelijk. De jonge zoon van de man die veel van zijn moeder hield en haar vreselijk mist, heeft een hekel aan de nieuwe vrouw omdat hij niet wil dat zij de plaats inneemt van zijn geliefde moeder.