Flamingos: Life After the Meteorite
Instinct, liefde en risico zijn met elkaar verweven in deze onvergetelijke reis van de Caribische flamingo tijdens de meest kwetsbare periode van zijn bestaan; een reis die verrassend, boeiend en zeer inspirerend is.