Alle oppervlakken lijken te glimmen in dit moderne melodrama, maar dure looks kunnen bedriegen. Dina Korzun glijdt met serene droefheid door de witte Amerikaanse middenklasse en is verbluffend als een afstandelijke buitenstaander in Ira Sachs’ film over verraad, hartzeer en stille extase.