Grand Theft Hamlet
Tijdens COVID-19 zijn de theaters gesloten, waardoor twee acteurs, Sam en Mark, onzeker zijn over hun toekomst. Ze vinden troost in de virtuele chaos van Grand Theft Auto en besluiten Hamlet op te voeren in dit onvoorspelbare spel. Deze film is een onafhankelijke productie van Project 1961 Ltd.