Een getalenteerde tiener-cast ondergaat een overgangsritueel dat gepaard gaat met angst en verlangen. De film start in de wereld van Richard Linklater en eindigt in die van David Lynch. Taormina’s slim en ontroerend debuut speelt (en breekt) met de clichés van de Amerikaanse end-of-school komedies.