Happer's Comet
Tyler Taormina’s hypnotiserende opvolger van Ham on Rye glijdt door een slaperige buitenwijk en legt de onverwachte magie en verrassende interacties van het spookuur vast. In deze Long Island lullaby, gefilmd tijdens de lockdown, zweven skaters door de lucht en sluipen geliefden de duisternis in.