Hope
De politie doet onderzoek naar een mysterieus wezen dat ravage aanricht in het dorpje Hope Harbor. Een groep jagers die het beest op het spoor is, wordt zonder het te beseffen zelf zijn prooi. Nu de kiem voor de ramp is gelegd, escaleert het conflict tot een tragedie van kosmische omvang.