How to Have Sex
Deze Cannes-prijswinnaar van de Britse filmmaker Molly Manning Walker bruist van de jonge en vluchtige vrijheden en is met de geweldige Mia McKenna-Bruce in de hoofdrol een eerlijke kijk op vrouwelijke vriendschap en eerste seksuele ervaringen.