Instructions for a Light and Sound Machine
Met nauwgezette ambachtelijke methodes maakt de avant-gardist Tscherkassky van Sergio Leone’s The Good, the Bad and the Ugly een zwart-wit celluloid film: zijn “poging om een Romeinse western om te vormen tot een Griekse tragedie” vormt een spectaculaire CinemaScope revisie.