Adèle Exarchopoulos is onherkenbaar als een verwende influencer met een hang naar gevaar. Ze is een bundel van angst in de absurdistische komedie van Quentin Dupieux. Deze scherpe satire is een waarschuwing tegen de valkuilen van roem en gaat met vrolijkheid in op het slechtste menselijke gedrag.