La La Land
Sebastian en Mia komen samen door hun gemeenschappelijke verlangen om te doen waar ze van houden. Maar naarmate het succes toeneemt, begint hun liefdesrelatie te wankelen. De dromen die ze zo hard met elkaar probeerden te waarborgen, dreigen hen uit elkaar te scheuren.