La Paz in Buenos Aires
Marcelo Charras’ persoonlijke docu over het lokale worstelen in Buenos Aires bestudeert op intieme wijze de band tussen generaties in de hechte gemeenschap van Boliviaanse immigranten. De liefde tussen een voormalig kampioen en zijn zoon wordt belichaamd door uren van bloed, zweet en tranen.