Laurence Anyways
Xavier Dolan’s wonderbaarlijke derde film over gender en romantiek bekijkt de complexe reis van transitie door de lens van melodrama. Vrijelijk springend tussen verschillende tijdlijnen, articuleert Laurence Anyways prachtig de caleidoscopische en niet-lineaire aard van zelfontdekking.