Rodrigo Moreno’s speelse Cannes-hit rebelleert tegen de banaliteit van het werk en vindt de heist-film opnieuw uit als een vrij avontuur waarin liefde en inzicht tot bloei komen. Een verleidelijke zoektocht naar persoonlijke vrijheid die de vreemdheid van het leven met open armen durft te omarmen.