Lost Highway
Deze onbegrepen cultklassieker brengt surrealistisch meesterbrein David Lynch terug naar Los Angeles. In zijn lange carrière heeft hij een fascinatie gehad voor dubbelgangers en tweelingen en deze tollende en versplinterde neo-noir zit vol voortekens en nachtmerries.