Love & Friendship
De jonge weduwe Susan Vernon bezoekt het landgoed van haar schoonfamilie in afwachting van het sociale gesprek over haar persoonlijke indiscreties. Daar besluit ze een echtgenoot te vinden voor zichzelf en haar dochter. Met de hulp van een oude vriend trekt ze de aandacht van interessante mannen.
De verfijnde Amerikaan Whit Stillman volgde zijn comeback Damsels in Distress op met een onverwachte maar toepasselijke bewerking van Jane Austen. Met Love & Friendship bewijst hij net zo goed het wrange sociale gekonkel van de Regency te kunnen verfilmen als jonge New Yorkers en discofeesten.