Manchester by the Sea
Na de dood van zijn oudere broer keert Lee Chandler met tegenzin terug naar Manchester-by-the-Sea omdat hij is aangesteld als voogd van zijn tienerneefje. Terug in zijn geboortedorp wordt hij geconfronteerd met een verleden dat hem vervreemdde van zijn vrouw en de gemeenschap waarin hij opgroeide.