In het L.A. van de jaren 90 brengt de 13-jarige Stevie zijn tijd buiten door om te ontsnappen aan zijn problematische gezinsleven. Hij raakt bevriend met oudere skaters die hem onder hun hoede nemen, waardoor Stevie’s zomer er een wordt van vele eerste keren, overtredingen en nieuwe vrijheden.
Ruim tien jaar na zijn iconische rol in Superbad kruipt Jonah Hill achter de camera voor een ode aan vriendschap als bron van troost. Deze meeslepende en tedere coming-of-age-film over mannelijke kwetsbaarheid ademt nostalgie.