Mister Lonely
Regisseur Harmony Korine is al twee decennia lang een cultheld in de Amerikaanse filmwereld. Mister Lonely, een van zijn redelijk onbekende parels, toont zijn gave voor uitzonderlijke schoonheid en toont zijn gave voor vreemde schoonheid en uniek inzicht in beroemdheden en verschoppelingen.