Night of the Kings
Wanneer Roman naar een beruchte gevangenis in de bossen van Ivoorkust wordt gestuurd, wordt hij uitgekozen om deel te nemen aan een verhalenritueel. Roman begint het mystieke leven van een legendarische paria te vertellen om zichzelf een kans te geven om te overleven.