Palestijnse activist Basel Adra documenteert de vernietiging van zijn gemeenschap onder Israëlische bezetting. Hij gaat een bond aan met de Israëlische journalist Yuval. Ze strijden tegen massale verdrijving en smeden een complexe band die wordt gekenmerkt door de ongelijkheid tussen hen.