Als lerares Rachel verliefd wordt op Ali, wordt ze ook verliefd op zijn 4-jarige dochter Leila. Hoewel ze zich een moeder voelt, kan Rachel niet vergeten dat Leila de dochter van een andere vrouw is. Al snel voelt ze het verlangen naar een eigen kind, maar als veertiger moet ze snel beslissen.
In een ontroerend en gracieus verhaal over modern moederschap en romantiek speelt Virginie Efira een vrouw met grenzeloos medeleven. Rebecca Zlotowski’s vijfde speelfilm omarmt liefde in verschillende gedaantes en bevat ook een verrukkelijke cameo van geadopteerde Parijzenaar Frederick Wiseman!