Our Voice of the Earth, Memory and the Future
De onlangs gerestaureerde, eerste speelfilm van Marta Rodríguez en Jorge Silva combineert politieke kracht met esthetische schoonheid. Deze poëtische documentaire koestert het bedreigde land en inheemse rituelen in Colombia en laat zien hoe geschiedenis en culturen in leven worden gehouden.