De 15-jarige Leo reist naar de noordkust van Italië om haar afwezige vader Paolo te zoeken. Haar hoop wordt al snel geconfronteerd met oude wonden, want het rustige leven van Paolo wordt op zijn kop gezet. Door stilte, spanning en onbekende woorden komen vader en dochter langzaam dichter bij elkaar.