Princes and Princesses
Michel Ocelot’s film is een viering van de vervoerende kracht van de verbeelding en bevat een schat aan subversieve verhalen over romantiek en magie. Expressieve silhouetten doorkruisen achtergronden van stralende kleuren, terwijl de film een speelse draai geeft aan eeuwenoude archetypen en mythen.