Revolver
Gesitueerd ten tijde van de Italiaanse Jaren van Lood, brengt Oliver Reed pit en karakter in deze verrassende poliziottesco. De klanken van Ennio Morricone’s soundtrack, die jaren later terug kwamen in Tarantino’s Inglourious Basterds, zweven over de besneeuwde Alpen naar het Haussmanniaanse Parijs.