Ricky
Katie is een doorsnee vrouw, ze werkt in een fabriek en heeft moeite met het opvoeden van haar jonge dochter. Wanneer ze Paco ontmoet, een doorsnee man, worden ze verliefd. Hun liefde groeit uit tot een wonder: een bijzondere baby genaamd Ricky. Gebaseerd op het verhaal Moth, door Rose Tremain.