Satan in High Heels
De vroege jaren ’60 clubcultuur uit New York is de achtergrond voor deze flamoyante, fetisjistische sexploitation film. Met trekjes van film noir is Satan in High Heels een meeslepende rit van burleske nachtclubs en ondergrondse SM, met in de hoofdrol pin-up model Meg Myles.