Scarlet
Nadat ze er niet in geslaagd is de moord op haar vader te wreken, wordt prinses Scarlet wakker in een rijk tussen leven en dood. Terwijl ze probeert te ontsnappen uit dit paranormale vagevuur, ontmoet ze Hijiri, een idealistische jongeman die haar een toekomst zonder bitterheid en woede voorhoudt.
In deze spectaculaire hervertelling van Hamlet brengt de visionaire animator Mamoru Hosoda twee thema’s samen: tijdreizen en parallelle universums. Met Koji Yakusho in de cast van stemacteurs transformeert Scarlet het klassieke verhaal van wraak tot een diepgaand pleidooi voor vrede.