Simone werkt in een pornobioscoop en brengt haar diensten door met kibbelen met haar collega en het observeren van de excentrieke klanten. Vanavond klokt ze uit en gaat ze naar haar vriendin, een serveerster in een lesbische club. Later komt ze een eenzame man tegen die op jacht is.
In deze ruige en weelderige queer film is de nacht het juiste moment om de poreuze grenzen van sociale conventies te verkennen. In ondergrondse ruimtes – van de lesbische nachtclub tot het pornotheater – leven geliefden en vreemden hun schijnbare tegenstellingen uit onder een sluier van duisternis.