Hasan is een nachtelijke taxichauffeur in Istanbul. Hij ziet een vrouw in stiletto’s voorbijkomen terwijl hij ’s ochtends op weg is naar huis. In een wereld waar de grenzen van het man-zijn al vastliggen, doet hij iets dat een ramp zal worden die nog groter is dan de opwarming van de aarde.
Can Merdan Doğan’s onstuimige korte film zit vol queer levendigheid en biedt een luchtige, subversieve kijk op traditionele genderrollen en het huwelijk als een instituut. Een wild avontuur vol komedie, muziek en drama waarin onconventionele manieren om een gezin bij elkaar te houden centraal staan.