Chaos heerst in het extreem grappige debuut van kunstenaar Martine Syms. Deze hallucinante dag in het leven van een zwarte kunstenares, met een prachtprestatie van Diamond Stingily, is een opzwepende satire op de pretenties van de kunstwereld en een portret van seks en drugs in het internettijdperk.