The Babadook
Horror is een genre dat verlies op krachtige wijze verkent. Met haar veelgeprezen film The Babadook zet regisseur Jennifer Kent deze traditie voort en levert ze een huiveringwekkende weergave van de vele vormen die verdriet kan aannemen en de strijd van het moederschap. Een moderne horrorklassieker.