Hong Tao, 30 jaar, is verhuisd naar Beijing vanaf het platteland. Sinds de culturele revolutie leeft hij met een geheim. Destijds was zijn vader Mao’s beroemde portretschilder en, geobsedeerd door de leider, ging hij Mao tattoeëren op mensen.