The Best of Cinerama
The Best of Cinerama bestaat uit al de beste onderdelen van Cinerama. Van een adembenemende achtbaanrit tot het bezoek aan La Scala for Aida. De film, bestaand uit meer dan 20 boeiende highlights, is niet alleen een historische compilatie maar ook een op zichzelf staande ervaring.
De voorganger van 3D was Cinerama, waarmee drie gesynchroniseerde projectors werden gebruikt. Elk projecteerde een derde van het totaalbeeld op een breed, krom scherm. This is Cinerama is een perspectief uit een bepaalde tijd waarin film werd gezien als een manier om de wereld rond te reizen.