Brady Corbets acteercarrière ontwikkelde zich rustig met rollen in Melancholia, Simon Killer en Force Majeure en nu verrast hij met zijn regiedebuut. Hij komt met een verbluffende en ambitieuze film over geweld, met muziek van Scott Walker. Een visueel aantrekkelijke historische fantasie!