The Color Wheel
Voor Listen Up Philip, Queen of Earth, en Her Smell trok indie-regisseur Alex Ross Perry onze aandacht met deze prachtige tweede speelfilm. Een bijzonder prikkelende, snelle komedische roadmovie over een disfunctioneel broer-zus duo, opgenomen op prachtig 16mm zwart-wit film.