The Edge of Heaven
Met dit complexe drama overtrof Fatih Akin zijn Golden Bear winnaar Head-On, samen met Hanna Schygulla (The Bitter Tears of Petra von Kant). Hoewel het is verdeeld tussen Duitsland en Turkije vormen Akin’s verwevende verhaallijnen een brug tussen deze twee verschillende naties en culturen.