The Fortress
Illegale immigranten en asielzoekers en aanwezigheid in het welvarende Zwitserland worden op de gevoelige plaat vastgelegd. Deze ontroerende en meelevende documentaire bevat prachtige cinematografie. Winnaar van de ‘Filmmakers of the Present’ Gouden Luipaard op het Locarno Festival.