Saul Resnick’s enige film is een grappig vluggertje met ‘sexploitation’ trekjes. The Maidens of Fetish Street is een experimentele film met een avant-garde sausje. Het speelt pervers met vroege jaren ’60 SM iconografie. Het is snel, freaky maar ook heel leuk!