The Hurt Locker
Nieuwe sergeant James neemt de leiding over een getraind bomopruimingsteam in Irak en stort zijn ondergeschikten Sanborn en Eldridge in roekeloze stadsgevechten. Terwijl de mannen proberen om te gaan met hun onvoorspelbare nieuwe leider, escaleert de situatie in de stad tot chaotisch geweld.