The Last Year of Darkness
Benjamin Mullinkossons documentaire duikt in de bruisende nachtcultuur van Sichuan en beweegt op de euforische beats van elektronische muziek. Het is een liefdesbrief aan de charismatische non-conformisten en de legendarische club die de queers een toevluchtsoord biedt in een veranderende stad.