The Making of Priscilla
Filmstudent Liv McNeil volgt Sofia Coppola op de set van Priscilla. 30 dagen draaien waarin het Duitsland van de jaren 1950 in een dag verandert in het Memphis van de jaren 1960. Met beelden van de set met Jacob Elordi en Cailee Spaeny en interviews met Priscilla Presley, Coppola, crew en de cast.
Een exclusieve blik achter de schermen bij Sofia Coppola’s Priscilla. Liv McNeil’s korte documentaire sprankelt met een aanstekelijk enthousiasme voor de magie van cinema. Van moodboards tot de creatie van Graceland, deze film onthult het vakmanschap achter het maken van een donker sprookje.