The Man of the Year
In een afgelegen gebied in Brazilië verliest de verlegen Máiquel een weddenschap en verft hij zijn haar blond. Wanneer hij uit zelfverdediging een crimineel doodt, wordt hij door de gemeenschap als een held onthaald en wordt Máiquel in een gevaarlijk nieuw leven als ongewilde burgerwacht getrokken.