Bruno leidt een opvangtehuis voor autistische jongeren die door ziekenhuizen worden geweigerd, terwijl zijn vriend Malik als mentor optreedt voor kansarme jongeren die werk zoeken. Gefrustreerd door het gebrek aan institutionele steun, besluiten ze de confrontatie met de overheid aan te gaan.
Vincent Cassel en Reda Kateb spelen de hoofdrol in dit hartverwarmende en empathische waargebeurde verhaal over een opvangtehuis. Centraal staat een vriendschap die religieuze verschillen overstijgt, terwijl deze film de vraag stelt: wie krijgt toegang tot zorg in het hedendaagse Frankrijk?