The Young Girls Turn 25
In 1966 maakte Jacques Demy zijn beroemde Musical The Young Girls of Rochefort. In 1992 organiseerde de stad een viering van de 25ste verjaardag. Hierover maakte Agnès Varda een kleurrijke documentaire door afbeeldingen te mengen uit het origineel van 1966 en de zomer van 1992.