'Til Madness Do Us Part
Binnen de hekken van een psychriatische instelling in de zuidwestelijke Chinese provincie Yunnan, worden patiënten opgesloten in één etage. Wanneer ze eenmaal opgesloten zijn, met weinig contact met de buitenwereld, kan alles gebeuren.
Wang Bing richt zijn camera op plaatsen en situaties waar andere filmmakers bang voor zouden zijn. Hier krijgt hij toegang tot een gesticht waarvan het gebruik vragen oproepen die verder gaan dan de geestelijke gezondheid en de aard van vrijheid onderzoeken. Dit is meeslepende, overdenkende cinema.