2 Days in New York
Mingus, presentator van een radioprogramma, en zijn vriendin Marion, een Franse fotografe, wonen gezellig samen in een appartement in New York met hun kat en twee kinderen uit vorige relaties. Wanneer Marions vader, zus en haar zus’ vriendje langskomen voor een overzees bezoek, ontstaat er chaos.