Roemenië, de jaren ’80. De meedogenloze dictator Ceausescu heeft nog altijd de macht. Gabita schakelt de hulp in van haar vriendin Otila om een illegale abortus te kunnen plegen. Ze benaderen de louche diensten van Mr. Bebe.