Het is zomer in Normandië. Céline werkt op een archeologische site en maakt van de gelegenheid gebruik om een weekend door te brengen in haar geboortedorp. Haar archeologisch onderzoek vermengt zich met meer of minder waarschijnlijke ontmoetingen tijdens haar wandelingen.
Tussen realiteit en verbeelding maakt installatiekunstenaar en regisseur Christelle Lheureux in haar spontane kortfilm op inventieve wijze gebruik van split screen. Door middel van overpeinzingen, herinneringen en dromen, biedt dit verslag van eenzaamheid ons geen oplossingen maar mogelijkheden.